Klacht: niet toezenden vervangende mobiel

op 04 juni 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een Galaxy J3 van 7 maanden oud die was na 3 reparaties
onherstelbaar en ik kreeg een nieuwe aangeboden maar na 45 dagen
nog steeds niets ontvangen ondanks 32 telefoontjes waarbij je onbeschoft behandeld wordt of wordt verbroken en 8 e-mails zonder antwoord kom ik niks verder, ik zit nu totaal 45 dagen zonder mobiel !!!!!! waar van wel het abonnement doorloopt waar ik geen gebruik van kan maken
Zeer slechte service van Samsung

Gewenste Oplossing:

Als ik het nieuwe toestel in huis heb of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elly de Jong-Dortland