Klacht: Niet nakomen belofte

op 23 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 april 2020 een mail gehad van de Samsung Omruilservice met daarin de toezegging dat ik in 5 tot 10 werkdagen een nieuwe smartphone zou ontvangen. Oude kon niet meer gerepareerd worden en zat nog in de garantie periode. Nu, bijna 7 weken verder, nog niets ontvangen of gehoord. Op mails wordt niet gereageerd en de klantenservice heeft maar 1 uitspraak: men is er mee bezig.

Gewenste Oplossing:

Dat het toestel gisteren geleverd gaat worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PJMMM