Klacht: Niet leveren van Frame voor “The Frame TV” en geen reactie van klanten-service s

op 19 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 8 mei jl. een The Frame TV gekocht van Samsung; echter het frame (de lijst) het onderscheidend element van deze TV wordt niet geleverd. De toegestuurde aankoopbon en Serie-nummer achter op de TV, was blijkbaar niet voldoende. Ze verlangden ook nog een scan van de EAN-code op de doos…!!! Die gooi je natuurlijk weg zodra de TV is uitgepakt en aan de muur bevestigd is…
Klassiek staaltje consumenten-bedrog, adverteren met iets en dan niet willen leveren.
Het ergste is wellicht nog wel dat de klantenservice mijn reclamatie e-mail en verzoek tot levering van de door mij betaalde lijst (als expliciet onderdeel van het product) simpelweg niet beantwoord.

Ik wens onmiddellijke levering van de door mij aangekochte lijst als onderdeel van de “The Frame”
The Frame zonder frame is als een Cabrio zonder open dak....
En uiteraard antwoord op mijn e-mail van de Samsung klantenservice (Samsungavd@consumercare.info)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaapbrasil10