Klacht: Na update van Samsung een slecht werkend mobiel

op 20 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de laatste update is mijn mobiel traag en de routeplanner weigert continu. Ik probeer met bellen en hulp van KPN dit op te lossen.
Het duurde een paar weken eer ik in de gaten had dat er iets met mijn apparaat mis was (en niet met mij) met hulp van KPN is mijn mobiel gereset en gegevens bewaard. Helaas, dit loste niets op. Nu moet ik het toestel naar Samsung sturen. Het moet fabrieksleeg zijn. Simpel als je een informatica opleiding hebt gedaan, maar ik ben bang dat ik het niet goed doe.
Ik vind dat Samsung wel wat servicegevoeliger mag zijn. Als mijn wasmachine stuk is hoef ik hem toch ook niet eerst uit elkaar te halen? Kan dit niet wat simpeler opgelost worden?

Gewenste Oplossing:

Nog niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jose van der Helm