Klacht: mij 2 maand oude telefoon is opeens kapot en samung probeer te onder uit komen voor leveren van garantie

op 06 oktober 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik heb een nieuwe toestel gekocht na lang zoeken viel mij ogen op galaxy a50 een spat waterdichte toestel en op youtube staat ook filmjes van ..
vanaf aanschaf moment direct in een silicon hoes met panser folie erop en ben al iemand dat voorzichtig ben met mij spullen( mij vorige telefoon heb ik gehad voor 6 jaar lang en ziet nog als nieuw uit alleen geen update meer vandaar zocht ik een nieuwe ) .maar week gelede met mij nieuwe toestel moet ik even op fiets navigeeren en het was zeer licht regenachtig dag .maar ongeveer 30 min het toestel veel uit en date niet meer .
zo na contact met samsung heb ze de telefoon opgehaald na twee dagen de telefoon is weer terug en staat dat de telefoon iks vochtschade opgelopen en kunnen e niet meer maken .tyerwijl de telefoon hoport spat water dicht zijn .na opnieuw te contacteren met samsung ,hun zeggen ja de toestel moet spatwater dicht zijn maar omdat zij niet kunnen zien wat er gebeurt is dus zeggen doeiiii! bekijk het maar en dus heb ik opnieuw aangeven dat wat exact gebeurt was maar hebben e met herhaling van weg gestuurd.schandalig NOOIT MEER EEN SAMSUNG

vanzelf sprekend mij telefoon netjes reparenen en terug brengen of een nieuw toestel opsturen zoals het hoort want deze hebben alle folies wat nog op was weg gehaald .

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hoomanparsaeikhan