Klacht: Koelvries combinatie RB31FERNDSA vriest wel, keolt niet

op 29 april 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

op 154-2019 reparatieverzoek ingediend bij Samsung reparatie service onder nummer SORD 19053051-5115695153.
Doorverwezen naar Servilux. deze maakten meteen een afspraak, na invulling formulier en doorsturen foto’s om diagnose te stellen op 194. Kon niet eerder door drukte bij Servilux.
194-2019 bezoek monteur, diagnose, er moest een nieuwe printplaat in en nog een onderdeel. Kosten tussen de 200 en 300 euro. Wist niet exact hoeveel. Moest wel meteen 95 euro afrekenen voor diagnose stellen.
Onderdelen door monteur Servilux meteen besteld. En afspraak gemaakt voor het uitvoeren reparatie op 254.
2442019 nam Servilux contact op, onderdelen waren nog niet binnen. Nieuwe afspraak gemaakt voor 3042019.
Vandaag 2942019 Servilux belt dat onderdelen niet binnen zijn en geen idee heeft wanneer deze aankomen.
294-2019 Gebeld met Samsung Klantenservice, waarom onderdlelen voor een nog geen 3 jaar oude koelkast niet geleverd kunnen worden en hoe dit op te lossen. Kan namelijk niet zonder koelkast. Heb medicatie die gekoeld bewaard moet worden. Ligt nu bij buren in de koelkast.
Samsung Klantenservice verwijst mij door naar 2service.
2service kan zien dat de onderdelen besteld zijn, maar weet ook geen leverdatum.
Wederom gebeld met Samsung Klantenservice. Klantenservice Samsung vind het allemaal heel vervelend, maar weet niets beters te bedenken dan dat ik maar weer contact op moet nemen met Servilux, zij hebben order voor onderdelen geplaatst en moeten uitzoeken wanneer levering is.
Servilux verwijst weer door na Samsung.

Dus wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Wederom Samsung gebeld, aangegeven dat ik écht niet zonder koelkast kan. Ik de procedure Netjes gevold heb voor aanbieden reparatie, en dat er een oplossing moet komen, nu direct.
SAMSUNG GEEFT AAN DAT IK ÉCHT MOET AFWACHTEN, EN ALS UITEINDELIJK BLIJKT DAT DE ONDERDELEN, MET NAME DE PRINTPLAAT, NIET MEER LEVERBAAR IS (VOOR EEN KOELVRIESCOMBINATIE VAN NOG GEEN 3 JAAR OUD!) PAS NAAR EEN OPLOSSING GEZOCHT KAN WORDEN.
KUNNEN NU ECHT NIKS DOEN.
Moet de boodschap maar op Samsung community plaatsen. dan krijg ik misschien wel antwoord. Op Samsung community lukt het niet een boodschap te plaatsen. Dus weer terug bij af.

Ik ben tevreden als Samsung voor de tussentijd dat onderdeel er is een (leenkoelkast ter beschikking zou stellen of een voorstel zou doen om niet te repareren en een nieuwe te leveren tegen gereduceerde prijs gezien de nog erg jonge leeftijd waarop deze koelkast gebreken vertoont. En door de monteur van Servilux vastgesteld is dat het defect beslist niet komt door verkeerd gebruik koelkast of incorrecte plaatsing.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky251