Klacht: klantenservice is slecht en beloofde mij airbuds maar ben blijkbaar te laat.

op 10 maart 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

klantenservice is slecht bereikbaar paar dagen helemaal niet, krijg ik maandag eindelijk iemand te spreken horen ze mij blijkbaar niet, word slecht aangegeven 2 personen ofso gaven aan dat ze problemen hadden met de telefoon, een andere collega van jullie legde helemaal niks uit, was alleen maar aan het lachen, gieren, brullen met een collega in een andere taal als nederlands. nou vandaag voor de 15e keer ofso nog maar eens gebeld met de klantenservice, die mevrouw had mij aangegeven als ik de s9ultra vandaag gewoon bestelde ik gewoon in aanmerking kwam voor die airbuds, nou niet dus. actie loopt maar tot 8 maart 2020 dus voel mij niet goed behandeld en dat er mij verkeerde info is verstrekt.
vind het jammer dat ik deze leuke actie dus nu misloop, zou hier wat aangedaan kunnen worden?

en a.u.b. samsung fix je klantenservice, spreken heel slecht nederlands en begrijpen het ook niet. mvg jelle

als er een uitzondering op de regel kan worden gemaakt en ik alsnog de airbuds er bij zou kunnen krijgen ( heb een abbo lopen bij kpn)

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JellyButton