Klacht: Gratis Galaxy buts

op 03 februari 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft een note 10 daar kreeg je gratis Galaxy buts bij. Die kon je aanvragen tot 5 januari 2020. Nu heb ik mijn abonnement verlenging 3 januari 2020 afgesloten. Ik had contact gehad hierover met Samsung. Aangezien de telefoon nog niet leverbaar was en ik nog moest wachten op de goedkeuring van Tele2. Je kon tot 20 januari de aanvraag doen. Ik wilde mijn verlenging doen bij mobiel.nl met tele2 als provider. Dat had ik namelijk al. Maar na 2 weken had ik nog niks gehoord dus toen ben ik mobiel.nl maar gaan bellen. Ze vertelde dat de aanvraag was afgewezen. Dus ik bellen met tele2. Uiteindelijk heb ik telefonisch mijn abonnement verlengd bij tele2 zelf. Alleen klopte nu niet meer de aanvraag datum. En werden mijn gratis Galaxy buts afgewezen bij Samsung. Ik heb het hele verhaal verteld gemaild met Samsung en van het kastje naar de muur gestuurd. Ik word daar gewoon aan het lijntje gehouden. Ze weten van heel de situatie en iedere keer komen ze met iets nieuws wat dan niet klopt. Maar ik kan er toch niks aan doen dat mijn aanvraag was afgewezen. En uiteindelijk dat het wel in orde is gekomen bij tele2. Ik word er moedeloos van. Krijg iedere keer een ander die mij terug mailt. Ik ben eigenlijk gewoon de dupe ervan dat de communicatie zo slecht is verlopen tussen mobiel.nl en tele2. Ik heb alle stukken opgestuurd naar Samsung en nog is het niet voldoende. Vandaar dat ik op deze manier dan maar mijn ongenoegen uit. Ik vind het een verrot slechte service van Samsung.

Wanneer het opgelost is en ze gewoon de Galaxy buts op sturen. Want ik heb daar gewoon recht op.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pia010