Klacht: Glasscherm kapot

op 07 januari 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hallo,
Al jarennnnnn ben ik een echte Samsung fan.
Bij elke verlenging toch steeds weer een Samsung.
Ooit 1 keer een apple gehad maar dat was zeker niet mijn ding.
Nu dus ook weer een mooie s9.
Maarrrrrrrr ik denk toch echt dat ik ga overstappen naar een anders merk over ruim 1 jaar.

Het is toch te gek voor woorden dat als je je telefoon laat vallen( eerste keer OOIT) en je scherm kapot is,het mij gewoon€285 euro gemiddeld moet kosten om.mijn scherm te laten maken. In elke winkel waar ik geweest ben krijg ik te horen. Aiii mevr een Samsung s9!!!! Dat wordt een dure grap.

Hoe kan het zijn, dat het scherm bijna de helft kost van wat het complete toestel kost?!?!?!?
Doordat onze mobiele telefoon tegenwoordig zo een groot onderdeel is van ons leven( camera,agenda, sociale.contacten) is de kans steeds groter dat deze valt en het scherm.stuk gaat.

Dan ben je als Samsung liefhebber toch echt de pineut zodra het scherm stuk gaat.
Wat een geld zeg.
fail@samsung!!!!!!

Ik zou tevreden zijn als Samsung hun schermen wat acceptabeler maken qua prijs bij vervanging.
Of tegemoet komt in de kosten!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harmon1973