Klacht: Fluiten naar je cashback

op 18 maart 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Onlangs zowel een wasmachine als wasdroger aangeschaft van Samsung. Waren niet bepaald goedkoop, maar er zat in ieder geval een cashback actie op van €200,00. Wij hebben tijdig geregistreerd voor de garantie en vervolgens per mail de cashback aangevraagd. Inmiddels een maand later nog niets gehoord, dus we nemen telefonisch contact op. Zij geven aan dat de cashback actie inmiddels is verlopen en dat wij niet op de correcte wijze hebben aangemeld voor de cashback. Dit had via een link op de website gemoeten. Ondanks dat wij de apparaten kochten toen de cashback geldig was en er tijdig actie is ondernomen doordat tijdig de mail met de cashback aanvraag is verstuurd, kan er niets meer worden geregeld. De promo klantenservice medewerker wil er niet te veel woorden een vuil maken en hangt op nadat er met verontwaardiging wordt gevraagd of er niets meer kan worden gedaan. Oftewel, je was op tijd, je hebt de aanvraag ingediend, maar helaas niet precies zoals Samsung had gewild en nu heb je pech. Hartelijk bedankt Samsung.

Alle benodigde informatie is tijdig geleverd en hier zijn bewijsstukken van. Wij willen alsnog de cashback ontvangen waar wij recht op hebben.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariam-Blok