Klacht: Extreem slechte klachtenafhandeling

op 26 maart 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vrij nieuwe Samsung wasmachine heeft een defect. Monteur van de Samsung is op 8 januari geweest en heeft aangegeven dat de machine nirt gerepareerd zou gaan worden maar dat ik dankzij de garantie een nieuwe machine zou gaan krijgen

Ben nu al bijna 3 weken verder en wordt iedere week weer van het kastje naar de muur gestuurd.

Afgelopen week gebeld toen was ineens mij dossier gesloten terwijl er nog niets is gebeurd.

Tot 1 maart was er een hele leuke cashbackactie waarbij ik een anderemachine op het oog had.
Die actie kan ik nu ook op mijn buik schrijven.

Gewenste Oplossing:

Pas als ik een nieuwe machine heb of ik het geld terug heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veroniqueput