Klacht: Droger werkt niet door niet schoon te maken filter

op 16 januari 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na een half jaar begon onze wasdroger (DV90M6200CWEN) van €700 klachten te vertonen. De oorzaak: een filter die onmogelijk schoongemaakt kan worden, omdat hij vast zit in de droger. Met een stofzuiger krijg je het stof niet weg en zelfs na peuteren met een tandenstoker is de filter niet volledig schoon. Inmiddels hebben we droger anderhalf jaar en doet hij het steeds slechter en slechter. We hebben dit aangekaart bij Samsung, maar zij blijven volhouden dat de droger wél werkt en dat dit nu eenmaal bij de productspecificaties. Bellen met de klantenservice is als bellen met een robot. Er wordt niet geluisterd, standaard antwoorden gegeven en geen oplossing geboden. Samengevat: koop geen droger van Samsung en verspil geen energie aan de waardeloze klantenservice.

Volgens het Burgerlijk Wetboek moet de Samsung DV9M6200CWEN alle eigenschappen hebben die nodig zijn om het normaal te kunnen gebruiken. Dat is nu niet zo. Dit probleem had niet mogen ontstaan, gelet op de ouderdom en de prijs van het product. Ik verzoek u daarom om het product te vervangen.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KvanderK