Klacht: Donkere waas beeldscherm Samsung TV type UE55JU6872UXXH

op 14 juli 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 4 december 2015 hebben wij een Samsung TV Type UE55JU6872UXXH gekocht voor € 1.149,00, met de intentie om hier jarenlang plezier van te hebben. Echter in oktober 2017 begonnen de problemen en kregen wij een donkere waas aan de onderkant van het beeldscherm. Wij hebben toen ook contact gehad met jullie en is er een monteur van Servilux bij ons langs geweest en heeft het probleem toen opgelost (daar staan wij als klantnr. KL331775). Echter nu 1,5 jaar later hebben we weer een donkere waas op het beeldscherm nu aan de bovenkant, dit is niet prettig kijken!!! en vinden dit dan ook niet kunnen voor zo’n dure TV waar we van hadden verwacht hier vele jaren plezier van te hebben. Ik heb de originele aankoopbon nog en de servicebon van Servilux

Wij zijn pas tevreden als de TV wordt gemaakt of dat er een nieuwe TV komt en wij weer normaal TV kunnen kijken, want dit is niet te doen!!
En dat we hier geen extra kosten voor hoeven te maken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ArdyB