Klacht: Cashbackactie Note 10 plus slecht afgehandeld

op 14 februari 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Vanaf augustus 2019 bezig met een cashback actie! Ik word afgescheept dat ik een streepjescode niet meer heb omdat ik deze moest meesturen met mijn oude toestel (was een van de voorwaarden) waar ik een karige €28 voor heb gekregen. Privé had ik hier veel meer voor kunnen krijgen en nu krijg ik mijn extra cashback niet terwijl ik zwart op wit heb ontvangen dat ik het ga ontvangen én ik ben mijn oude toestel kwijt.

Zeer slechte actie van Samsung, jullie moeten je schamen dat jullie dit aanbieden en het niet waarmaken! Voor mij part schrijven jullie een kortingbon uit, gewoon iets dan alleen maar smoesjes verzinnen waarom de extra cashback niet uitgekeerd wordt. Iedere keer als ik contact opnam was er wel weer iets niet goed geregistreerd. IK heb voldaan aan alle voorwaarden, jullie registeren dit niet goed dat is niet aan mij maar aan jullie om dit goed te doen. Jullie moeten rekenschap hiervoor afleggen.

Als ik mijn €100 krijg of mijn oude toestel terug.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femke85