Klacht: Cashback niet betaald krijgen, geen gehoor, geen vriendelijkheid.

op 07 januari 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Cashback niet betaald krijgen, geen gehoor, geen vriendelijkheid.

Met balck friday een mooie nieuwe TV gekocht van Samsung. Mooie bonus ik krijg 200 euro terug vanwege black friday. Moest wel per post 3 dingen opsturen.o.a. de streepjescode van de doos.

Krijg ik een mailtje dat streepjes code er niet bij zat. Ik bellen verteld dat ik deze niet los heb gestuurd (uitgeknipt) maar omdat sticker was op het andere formulier geplakt heb. Volgens de dame ging ze helemaal in order brengen.

Na een week bel ik nog eens, deze dame wist van niks en kon me ook niet helpen. Ik moest maar direct een mail sturen naar andere afdeling. Dit heb ik gedaan, krijg ik terug dat ik niet de procedure heb gevolgd, namelijk streepjes code zou ik niet gestuurd hebben dus mijn geld niet krijg. Ik een mail gestuurd nogmaals aangegeven dat ik dus opgeplakt heb. Krijg ik weer mail terug dat nu in een keer helemaal nooit iets hebben ontvangen van mij (ondanks dat ik mail heb dat dat wel is en dat collegas ook vertellen dat ik wel ieder geval de andere formulieren heb verstuurd.)

In kort geld weg!!

Wanneer ik het geld waarop ik recht heb onder de cash back actie ook krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sander888