Klacht: Cashback actie Samsung A7

op 01 juli 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In maart 2019 kocht ik een Samsung A7 bij Belsimpel. Toen zag ik die cashback actie van €30. Omdat Belsimpel geen deelnemende winkelier was, heb ik hem teruggestuurd en dit toestel bij GSMweb.nl besteld, omdat GSMweb wél op de lijst van deelnemende winkeliers stond op de Samsung website.

Echter, toen ik dit mobieltje ontving, kwam de EAN-code niet overeen met de betreffende EAN-codes van de actie.
Heb gelijk gebeld naar GSMweb om te ruilen.
Ik kreeg echter het verrassende antwoord dat zij NIET MEEDOEN met de cashback en dus ruilen geen zin heeft. Erg vreemd!

Na diverse telefoontjes met Samsung (o.a. Cate, Grot, Glora en uiteindelijk Djunice) en de daarmee samenhangende frustraties (wat inmiddels al wel meer dan €30 is) werd ik letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd tussen Samsung en GSMweb.nl. Persoonlijk vind ik dat Samsung met GSMweb.nl dit onderling horen op te lossen en niet ik.

Cate heeft me andere IMEI- en EAN-code doorgegeven om toch geregistreerd te staan voor die actie. Ze zei al, dan krijg je een mail met een foutmelding, maar dan loopt het in ieder geval.
Omdat ik door dit gedoe bang was dat ik de uiterste inschrijfdatum van eind maart 2019 niet zou halen.

Volgens Djunice vanmorgen heeft het geen zin meer GSMweb te benaderen en geeft zij het probleem intern door.
Ik hoop toch wel dat dit op een correcte manier wordt opgelost!
GSMweb stond nu eenmaal op de lijst van deelnemende winkels op de Samsung website, dan vertrouw je daarop.
Helaas, ben gewoon belazerd, zo voelt het.

Dat ik gewoon mn cashback ontvang.

Zie op deze website dat er zoveel problemen met cashback zijn. Te schandalig voor woorden. En maar verkopen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Woutra