Klacht: administratief, niet klantgericht

op 21 juni 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Wij kochten onlangs een Samsung The Frame 55 inch TV met een promotie dat wij een gratis lijst om de televisie konden bestellen. De tv werd geleverd en door een timmerman opgehangen. Het document voor de witte lijst (promotie) werd ingevuld kopie rekening, sticker op de doos en opgestuurd. Niet geaccepeerd omdat er iets achter op de tv moest worden gefotografeerd. Ik heb rugklachten ben 65 jaar en heb een gehandicapte partner en kan de televisie niet alleen van de muur krijgen. Ik moet dan weer de timmerman inhuren. Terug naar expert waar we prima geholpen werden via hun website (echter niet de achterkant van de tv). Vandaag opnieuw niet geaccepteerd. Als we hadden geweten dat dat alles zo stroef zou verlopen hadden we misschien wel een andere merk tv gekocht.

Ik heb serieus moeite gedaan om aan de promotie eisen van Samsung te voldoen. Ben echter niet in staat aan hun laatste eis (achterkant TV fotograferen te voldoen zonder extra kosten te maken. Ik zou het coulant vinden van Samsung als zijn mij geloven en de (beloofde) witte lijst naar mij toesturen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BoyBrantjes