Klacht: Samsung S4 Mini wit 8791862030

op 29 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 juli heb ik deze telefoon bij bol.com besteld, levertijd 5-10 werkdagen.
Op 5 aug(!!), mail: Er is vertraging, uiterlijk 22 aug wordt het geleverd.
Op 22 aug(!!), mail: het apparaat is niet leverbaar (!!!)
Op 22 aug gebeld met bol.com, afgesproken dat ik 23 aug. om 18.00 uur teruggebeld zou worden.
Op 23 aug 18.15 uur: gebeld met bol.com dat er niet gebeld is.
Nou hebben we dus 3 x een duidelijke afspraak met bol.com gemaakt, deze zijn alle 3 niet nagekomen. Ik ben erg teleurgesteld en boos!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn zoon van 10, die een hele tijd heeft gespaard voor deze mobiel hem in zn handen heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 augustus 2016 om 07:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Gerdien,

Afgelopen donderdag heeft u contact gehad met mijn collega en ik begrijp dat u er samen uit bent gekomen.

Met vriendelijek groet,

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdien Brinoord