Klacht: Ze plaatsen alleen maar positieve feedback/recenties

op 06 februari 2015 over Samsung-Batterij.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Dit bedrijf is NIET sportief om ook berichten te plaatsen als er een klein dingetje wordt genoemd waarmee ze als bedrijf er niet helemaal goed vanaf komen.

Ik had eerder een positieve recensie geplaatst (http://www.samsung-batterij.nl/samsung-galaxy-s-advance-batterij-i9070-pri-574.html?reviews_id=6624) die ze toen snel hebben geplaatst. Een paar maanden later heb ik de onderstaande recensie ingestuurd die ze zonder geldige reden NIET willen plaatsen..

De batterij is in principe goed. Zie ook mijn eerdere review. 5,5 maand geleden heb ik er 3 besteld. Recent is er 1 problemen gaan geven. Hiermee viel de telefoon opeens spontaan uit bij een capaciteit van 60 of 70%. Nadat de telefoon was herstart gaf de batterij op eens een capaciteit van 0% aan. Het laden van deze batterij verliep qua snelheid nog wel normaal. De batterij was wel in de afgelopen 5,5 maand bol gaan staan (de andere 2 batterijen niet) terwijl er met een originele niet defecte Samsung lader wordt geladen.

Samsung Batterij heeft het prima opgelost om de batterij onder garantie te vervangen ook al is de standaard garantieperiode op deze batterij 3 maanden. In dit geval, en met het vergelijk van de andere 2 goedwerkende batterijen, vonden ze het ook wel redelijk om de batterij toch kosteloos te vervangen.

Als ze mijn 2e feedback ook plaatsen

Reactie van de melder van de klacht Ty-Rap

4 jaren geleden - Zie ook: http://www.e-shopshelpdesk.nl/view.php?id=462238 Product: Samsung GT-I9070 Galaxy S Advance batterij

Bericht van Samsung-Batterij.nl

4 jaren geleden - Geachte heer,nogmaals betreuren wij uw mening over het feit dat uw recensie niet op onze website is geplaatst. Zoals u aangeeft heeft u helemaal geen negatieve recensie geschreven dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Wij hebben u al in een hoop eerdere emails onze verontschuldiging aangeboden. Echter lijkt het er op dat wij er tot onze spijt niet uitgaan komen en ook dat betreuren wij nogmaals ten zeerste.Met vriendelijke groet,E-Shops bv

Reactie van de melder van de klacht Ty-Rap

4 jaren geleden - Bedankt voor uw verontschuldiging echter blijft het feit bestaan dat u mijn recensie niet plaatst en dat is nogmaals niet sportief.Het blijkt trouwens uit andere recensies over Samsung-batterij.nl dat ik niet de enige ben die u hierover benaderd en dat u vaker ongegrond censuur toepast. U geeft de klanten hiermee een verkeerd beeld over uw producten en bedrijf wat u echter op korte of lange termijn gaat opbreken...Het lijkt er op dat u er niets van leert of zich er gewoonweg niets van aantrekt. Dat is te betreuren en niet het feit dat we er niet uit zouden komen...Zoals u kunt lezen in mijn klachtoplossing kunt u de reactie die initieel naar u is verzonden (en ook hierboven nogmaals is gepubliceerd) alsnog op uw website bij het gekochte product plaatsen. U toont hiermee aan dat u openkaart en eerlijk naar uw klanten bent en dat u mijn klacht wilt oplossen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung-Batterij.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung-Batterij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung-Batterij.nl

Heeft op 28 april 2015 om 10:39 geantwoord

Wij hebben deze klant meerdere malen uitleg gegeven in divers e-mails.

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung-Batterij.nl beoordeeld.

Heeft op 30 april 2015 om 20:11 geantwoord

Dit bedrijf heeft meerdere keren mijn voorstel/oplossing kunnen lezen en dus de mogelijkheid gehad om de reactie alsnog te plaatsen. Aan hun reactie is wederom te zien, wat overigens geen oplossing is, is duidelijk te zien dat ze willens en wetens niet eerlijk en objectief over hun eigen bedrijf/producten willen zijn. Het blijkt wederom voor hen erg moeilijk te zijn om tegemoet te komen aan de gevraagde oplossing...

Alle klachten die gemeld zijn door Ty-Rap