Klacht: Sensuur

op 29 december 2014 over Samsung-Batterij.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

heb een accu gekocht levering ging prima snel en correct,niets mis mee.
Echter de accu paste niet, ik had een nieuw front + lcd + glas + accudeksel gekocht waardoor deksel net niet dicht kon, met oude deksel ging het net weer wel.
Na het weg schrapen van plastic op zijkant paste de deksel prima.
Dit probeer ik nu al een paar keer op hun website te vertellen, maar andere berichten worden wel geplaatst maar deze iets mindere informatie voor hun accu`s worden dus gecensureerd.
Blijkbaar mogen alleen fantastisch en amazing!! berichten worden geschreven, die worden dan ook prompt geplaatst
het is toch geen N-Korea daar. met deze censuur

Tevreden als men hun goede service wat betreft levering ook zouden aanvullen met eerlijke maar iets florissante beoordelingen.
Hoewel ik de mijne niet echt negatief kan noemen.
Op zo`n manier kijk je heel anders tegen een bedrijf aan.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung-Batterij.nl in behandeling genomen

Bericht van Samsung-Batterij.nl

4 jaren geleden - Wij hebben reeds via onze eigen helpdesk deze klant meerdere malen geprobeerd uit te leggen dat wij wel eens berichten niet plaatsen. Dit kan voorkomen door bepaalde specifieke redenen zoals taalgebruik maar ook relevantie van het onderwerp en inhoud. Nu is er niets mis met het taalgebruik van deze klant in zijn recensie maar het onderwerp over het gebrek van NFC antennes op onze batterijen vinden wij niet relevant aangezien wij ook niet pretenderen deze aan te bieden. Het is iets dat niet relevant is in relatie tot de producten welke wij wel aanbieden. Zoals meneer zelf aangeeft was zijn recensie niet eens negatief te noemen dus is dat ook niet een reden voor ons om zijn recensie niet te plaatsen. Deze klant heeft ons reeds meerdere malen met nagenoeg dezelfde vraag gemaild en wij hebben elke keer snel en correct geantwoord. Het lijkt ons nu wel tijd dat dit dossier gesloten wordt.

Reactie van de melder van de klacht awilde

4 jaren geleden - Ik ben met stomheid geslagen. Ik heb geen enkel contact met de helpdesk of met wie dan ook gehad van dit bedrijf. In mijn recensie komt het woord NFC antenne ook helemaal niet voor. Men is blijkbaar de weg even kwijt door de afgelopen feestdagen. Hier onder staat mijn gehele recensie over mijn aangekocht product. Oordeelt u zelf, reactie slaat nergens op.>>levering ging snel en goed. maar batterij paste niet geheel zonder problemen in tel. had een nieuw front met lcd en scherm + batterij deksel erin gezet. maar kreeg nieuwe deksel niet sluitend, vreemd genoeg wel met de oude deksel. Na weg snijden van de plastic zijkant v/d batterij paste de nieuwe deksel echter perfect. hier moet men wel rekening mee houden. voor de rest prima transactie.<<<Men kan zeggen wat men wilt, maar deze informatie is wel degelijk relevant in de situatie zoals ik die aangeef. Dus of men is in de war en haalt twee recensies door elkaar, of probeert onder alle omstandigheden batterijen te verkopen ,ook zoals in mijn geval, zonder informatie vooraf.rare smaak krijg ik hier van in mijn mond.

Bericht van Samsung-Batterij.nl

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Excuus voor de verwarring. U heeft gelijk dat wij blijkbaar 2 recensies door elkaar gehaald hebben. In uw recensie zien wij een omschrijving waar u met goede bedoelingen andere klanten wilt helpen waar wij anders tegen aan kijken. Ik hoop dat u zich kunt voorstellen dat desondanks uw goede bedoelingen wij in verband met de veiligheid onze klanten niet willen aanzetten dan wel adviseren om te snijden of degelijke acties uit te voeren op de batterijen. Middels het plaatsen van uw recensie zouden wij dat advies indirect wel geven. Wij hebben bewust er voor gekozen om die reden uw recensie niet te plaatsen. Excuus voor de teleurstelling. Echter de veiligheid naar onze klanten toe nemen wij zeer hoog op.Vriendelijke groet,E-shops bv

Reactie van de melder van de klacht awilde

4 jaren geleden - Oké prima antwoord. alles voor de klant zijn veiligheid. maar nu zullen er klanten dit product kopen en niet hun batterij deksel kunnen sluiten, Het zou u sieren als de informatie die u nu heeft, zou vermelden om teleurstelling en onnodige onkosten aan de klant zijde te voorkomen. De oplossing hoeft natuurlijk niet, alleen de waarschuwing zou al sieren. Maar dat is aan u, om duidelijkheid te verschaffen, buiten uw snelle levering hoort ook meedenken richting klant daarbij. Voor mij is het duidelijk, we zullen zien.

Samsung-Batterij.nl

Heeft op 24 februari 2015 om 12:31 geantwoord

Wij hebben middels deze website contact gehad met deze klant en uitleg gegeven over de situatie. De klant heeft er begrip voor getoond.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung-Batterij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung-Batterij.nl beoordeeld.

Heeft op 24 februari 2015 om 22:29 geantwoord

Ik mis nog steeds de informatie die ik hier heb gegeven bij de batterij info.op de site. Mensen die in dezelfde situatie een batterij kopen komen dus nog steeds voor een verrassing te staan. Dus er wordt bewust informatie achter gehouden om alleen maar te verkopen. Jammer.

Bericht van Samsung-Batterij.nl

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van uw laatste opmerking willen wij u informeren dat het probleem dat u heeft ondervonden een incident betreft. Het is namelijk zo dat een dergelijke situatie zoals u gekend heeft vrijwel nooit voorkomen. U zult begrijpen dat als dit een probleem zou zijn dat veelvuldig voorkomt wij daar adequate maatregelen voor moeten en zullen nemen. Echter dat is niet geval. Als klanten problemen ervaren met onze producten zijn wij meer dan coulant om het probleem op te lossen naar tevredenheid van onze klant. Derhalve zien wij geen reden om het geen u ervaren heeft te vermelden in onze algemene communicatie aangezien dat verkeerde verwachtingen zou scheppen.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij vertrouwen er op dat u ons toestaat om uw melding bij deze af te sluiten.Met vriendelijke groet,E-Shops BV

Alle klachten die gemeld zijn door awilde