Klacht: Sechte kwaliteit accu S3 mini

op 02 februari 2015 over Samsung-Batterij.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerder malen contact gehad met Samsung-Batterij.nl over een slechte kwaliteit batterij voor een Samsung S3 mini. Vervangende batterij gekocht in september 2014. Deze batterij heeft tot begin januari 2015 goed gefunctioneerd daarna begon het drama van versnelde ontlading. De laatste weken liet dit een volgend beeld zien: als de lader ontkoppeld werd liep het percentage snel terug en binnen enkele uren was dit globaal 40% hierna ging het heel snel dan werd het ineens 15% en geeft de telefoon aan om de lader aan te sluiten. Bij het aansluiten heb je dan nog slechts 2%. Dit gebeurde meerdere keren per dag.

Samsung-Batterij geeft een heel bureaucratische invulling van mogelijkheden om de batterij te kalibreren, die overigens niets uithaalden. Tenslotte heb ik aangegeven dat ik aanspraak wilde maken op garantie mede door de heel erg korte gebruikstijd, maar hier walst men overheen met de woorden dat de garantie termijn verstreken is en ze boden mij een korting van 20% bij een nieuwe aankoop.

Elke prijs is teveel voor de geleverde kwaliteit.

Jammer een gemiste kans!! Ik zoek mijn heil elders.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als de persoon die klacht leest ook begrijpt waar het over gaat en daar een adequate oplossing voor biedt. Verwachtingspatroon voor gebruik van een batterij ligt echt wel iets hoger dan 3 maanden.

Het gaat mij niet om € 11,- wat deze batterij gekost heeft. Helaas is het ook niet mogelijk om een betere batterij via deze website te kopen.

Bericht van Samsung-Batterij.nl

4 jaren geleden - Geachte her de Waal,Wij vinden het erg vervelend dat u er zo over denkt. Wij kunnen slechts hopen op uw begrip dat wij in onze voorwaarden ook een grens dienen te stellen met betrekking tot ons garantie termijn. Ons garantie termijn proberen wij ook op geen enkele manier in onze communicatie anders te doen voorkomen dan het is. Zoals wij in ons eerder contact hebben aangegeven betreuren wij het feit dat de batterij na het verstrijken van het garantietermijn slechter is gaan functioneren. Wij blijven van mening dat wij u een prima voorstel doen wanneer wij u 20% korting aanbieden voor de aanschaf van een nieuwe batterij.Met vriendelijke groet,E-shops bv

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung-Batterij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung-Batterij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung-Batterij.nl

Heeft op 12 maart 2015 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben bij de klant aangegeven dat wij het defect van het product betreuren maar dat wij duidelijk onze voorwaarde en garantievoorwaarden communiceren. Tot onze spijt viel het product van deze klant buiten het garantie termijn. Wij hebben deze klant uit coulance 20% korting aangeboden echter helaas heeft de klant er voor gekozen niet op ons aanbod in te gaan. Nogmaals betreuren wij het defect en hebben wij deze klant een passend aanbod gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door de pechvogel