Klacht: Nog geen product ontvangen plus twijfels bij originaliteit van het product.

op 22 november 2013 over Samsung-Batterij.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte lezer,

Ik wil graag mijn klacht onder de aandacht brengen. Mijn klacht gaat over het feit dat mijn product nog niet geleverd is. Hopelijk dat hier op gereageerd gaat worden.

Mijn tweede klacht is dat ik mijn product heb gekocht in de verwachting dat dit een origineel product zou zijn. Een kennis heeft het product al ontvangen van samsung-batterij.nl en hieruit blijkt dat het geen originele batterij is. Dit is totaal niet erg, maar dit mocht wel duidelijke vermeld worden op de site. Nu lijkt de foto aangepast te zijn naar een batterij met een niet-origineel label. Ten tijde van mijn bestelling was dit niet zo.

Ik zou graag een duidelijke vermelding willen hebben op de site dat dit geen originele batterij is. Daarnaast zou ik graag nog een batterij willen ontvangen nadat de eerste batterij niet is aangekomen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung-Batterij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.M.S