Klacht: defecte batterij ontvangen en plaatsen mijn recensie niet

Ik heb een nieuwe batterij voor mijn samsung galaxy S4 besteld bij deze webshop echter bij ontvangst was dit product al niet goed.
De Batterij past niet goed, valt bij 70% uit en na de 2e keer proberen is deze opgezet alsof er intern iets is ontploft!
de verpakking welke ik moet gebruiken om retour te zenden was dusdanig klein dat ik deze niet opnieuw kan gebruiken.
Nu moet ik zelf de kosten betalen om de batterij terug te zenden terwijl ik een gebrekkig product heb ontvangen!
Ik heb hier een recensie over proberen te schrijven maar deze wordt niet geplaatst.
Een zeer onbetrouwbaare onderneming dit, welke zich niet houd aan de wettelijke bepalingen omtrent koop op afstand.
Geen zaken mee doen is mijn advies!

Een correcte, werkende batterij ontvangen voor mijn samsung galaxy S4 waarvoor ik heb betaald.
Tevens wil ik niet zelf de verzendkosten betalen om de fout van het bedrijf als consument zijnde op te heffen.

Bericht van Samsung-Batterij.nl

4 jaren geleden - Geachte heer Roest,Wij hebben in ons systeem kunnen terug vinden dat u contact met ons heeft gezocht omtrent de defecte batterij. Wij hebben enkele minuten na het ontvangen van uw e-mail gereageerd en omschreven hoe u de batterij weer kosteloos naar ons kunt retourneren. Daarbij hebben wij direct aangegeven dat zodra wij de batterij binnen hebben u een nieuwe zouden sturen. Aangezien deze kwestie wat ons betreft nog in behandeling was is uw reactie on hold gezet.Zoals aangegeven betreuren wij het dat de batterij niet naar behoren lijkt te werken. Wanneer u de procedure volgt in onze e-mail dan kunnen wij deze kwestie correct met u oplossen.Met vriendelijke groet,E-Shops bv

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung-Batterij.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung-Batterij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung-Batterij.nl

Heeft op 28 april 2015 om 10:31 geantwoord

Deze klant zowel via onze helpdesk als via dit platform aangeboden om het product dat niet naar wens was kosteloos bij ons te kunnen omruilen voor een nieuw exemplaar.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden consument Nick