Klacht: betaald en niks ontvangen

op 21 december 2014 over Samsung-Batterij.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een batterij besteld voor een samsung galaxy s3 mini en deze is overgeschreven op 02/12/2014. Nu nog steeds niets ontvangen en via hun contact krijg je ook geen reactie…

paar maanden geleden had ik er ook 1 besteld en deze had ik wel direct…

Gewenste Oplossing:

Ik zou mijn batterij zo snel mogelijk willen ontvangen

Reactie van de melder van de klacht TomT

4 jaren geleden - Ik heb ondertussen al ergens anders een batterij besteld. Dus nu moet ik die batterij niet meer hebben, maar mijn geld terug...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung-Batterij.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht TomT

4 jaren geleden - Nog altijd niets ontvangen... ondertussen heb ik er al een ander van een andere leverancier.

Bericht van Samsung-Batterij.nl

4 jaren geleden - Geachte heer Teerlinck,Excuus voor onze vertraagde reactie via dit platform. Wij betreuren het dat het contact via de mail met ons niet goed is verlopen. Wij hebben echter wel degelijk gereageerd op uw e-mails. Wellicht zijn deze mails in uw spamfolder terecht gekomen. Uiteraard kunnen wij u die nog tonen maar het lijkt ons beter dat buiten dit platform om met u te delen.Het betreurt ons zeer dat u niet telefonisch contact met ons hebt opgenomen aangezien wij ons telefoonnummer duidelijk communiceren. Wij hebben tot onze spijt noch een order dan wel een betaling van u in december kunnen traceren in ons systeem. Wanneer u ons een kopie van uw bankafschrift kunt mailen dan zullen wij uiteraard het bedrag aan u crediteren.Het lijkt ons er op dat in uw geval een er sprake is van een communicatie storing is ontstaan. Vanzelfsprekend willen wij dit graag correct met u af te handelen. Wij kijken uit naar uw reactie, bij voorkeur via onze helpdesk (per mail dan wel telefonisch).

Reactie van de melder van de klacht TomT

4 jaren geleden - Beste samsung-batterij,Ik ben heel blij iets te horen te krijgen van jullie, jammer genoeg dat dit via klacht.nl is gebeurd. Ik heb inderdaad nooit mijn spamfolder gecontroleerd omdat ik daar ook nooit een mail had verwacht. Hoe komt het dan dat jullie mails in mijn spamfolder komen? Ik heb telefonisch geen contact opgenomen "(omdat ik geen batterij had voor mijn gsm :) )" omdat de kosten dan evenveel zouden bedragen dan het bedrag waarover het gaat naar het buitenland... .In bijlage zit een prt sc van de overschrijving. Indien dit niet goed genoeg is, laat je maar weten wat je nodig hebt.Ik hoop op een reactie en ik zal dan nu ook maar mijn spamfolder nakijken.Alvast bedankt!Tom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung-Batterij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Samsung-Batterij.nl

4 jaren geleden - Geachte heer Teerlinck,Bedankt voor uw mail. Wij hebben n.a.v. uw betaling kunnen traceren.Blijkbaar had u als omschrijving enkel het type batterij gemeld. Zoals op onze website inclusief in het bestelproces staat omschreven, vragen wij om uw ordernummer te noteren bij de mededeling van de overschrijving zodat uw order te traceren is voor ons. Wij hebben dus destijds uw order niet kunnen koppelen aan uw betaling. Hierdoor is inderdaad uw bestelling nooit verstuurd.Zoals u aangaf heeft u reeds een batterij gekocht. Vandaar zullen wij z.s.m. uw betaling aan u terugstorten. Wij verwachten dat begin volgende week het bedrag naar u is overgeschreven.Zoals gezegd betreuren wij de situatie en hoe de rechtstreekse communicatie tussen ons gelopen is. Wij vertrouwen er op u hiermee correct van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,E-Shops bv

Samsung-Batterij.nl

Heeft op 15 januari 2015 om 20:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Tot onze spijt had de klant door onbekende redenen niet onze reacties per mail ontvangen. De klant had ons helaas niet telefonisch benaderd met zijn vraag. Via klacht.nl kwamen wij pas weer in contact met deze klant. De klant bleek helaas de betaalinstructies niet goed te hebben opgevolgd waardoor de order niet afgerond was. Klant gaf aan dat hij zijn geld terug wilde. Wij hebben dat op dezelfde dag verwerkt en de klant daarvan op de hoogte gesteld. Wat ons betreft is deze situatie correct opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door TomT