Klacht: Ruim 2 uur wachttijd bij afhalen auto

op 04 juni 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Na aankomst op Funchal airport stonden ee ca. 10 personen voor ons op een auto te wachten. Er waren 2 werknemers van Hertz aanwezig die ca. 20minuten per persoon nodig bleken te hebben.
Er was tevens geen aparte rij voor Hertz Goldmembers. En zelfs nadat ik kenbaar had gemaakt Hertz Goldmember te zijn, werd ik terug achteraan de rij gestuurd, omdat ik de auto niet direct bij Hertz had geboekt.

Extreme wachtijd, geen enkele waardering voor trouwe klante. (Hertz Gold Members)

Bericht van Hertz

7 maanden geleden - Geachte heer de Wild, Bedankt om contact met Hertz op te nemen. Ik betreur te moeten vernemen dat zo lang moest wachten op de huurwagen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat de huur niet alleen voldoet aan de verwachtingen van onze klanten, maar dat ook te overtreffen. In naam van Hertz bied ik u hierbij mijn verontschuldigingen aan dat we hier niet in geslaagd zijn en ik verzeker u dat dit teruggekoppeld wordt naar onze vestiging. De huur is nog niet afgerond en voor deze reden verzoeken wij u vriendelijk om opnieuw contact met ons op te nemen wanneer de huurwagen is ingeleverd. Wij kunnen dan de gegevens checken en compensatie bieden. Ik zou u nogmaals willen bedanken en Hertz hoopt u in de toekomst weer van dienst te zijn. Hoogachtend, Ruud van Loo Hertz Customer Services https://www.hertz.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 17 juni 2016 om 14:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ronalddewild