Klachten over Rofra Home

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Rofra Home zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Rofra Home in de categorie Horeca

37 klachten gemeld
1.4 /10
60 stemmen
60

Tijdslijn

Kast niet geleverd en aanbetaling na drie weken nog niet terug

Klacht van op 15 november 2018 over Rofra Home in de categorie Horeca

In juni 2018 een kast gekocht, deze zou eind augustus geleverd worden. In september contact opgenomen en een mail gekregen om de aflever week te bevestigen. Na deze bevestiging niets gehoord,weer contact opgenomen. Kast bleek beschadigd, nieuwe zending was onderweg.... Lees meer

Rofra home houd zich niey aan de afspraak

Klacht van op 12 oktober 2018 over Rofra Home in de categorie Horeca

In januari een dressoir gekocht. Ik heb aan de medewerkster gevraagd of de dressoir op 3 hoog tot binnen aan toe geleverd kon worden. Ik heb per verdieping €12,50 betaald. Ze zijn 2 keren langs geweest, omdat... Lees meer

Meubels zeer slecht

Klacht van op 24 september 2018 over Rofra Home in de categorie Horeca

kast en 2 tafels besteld in November 2017 , maart 2018 alles geleverd ipv januari. Kast zwaar beschadigd, over nieuw gespoten retour, nog slechter, nog een keer overnieuw spuiten NOG SLECHTER, levering nieuwe kast ook beschadigd , over nieuw spuiten... Lees meer

wachten, wachten, wachten

Klacht van op 22 september 2018 over Rofra Home in de categorie Horeca

Wij hebben op 14- 04- 2018 een tv meubel gekocht. De kast zou na ongeveer 8 tot 10 weken geleverd worden. Hij is echter tot op heden nog niet geleverd. De levering wordt steeds opgeschoven maar als wij niet reageren... Lees meer

Geen geld terug

Klacht van op 30 augustus 2018 over Rofra Home in de categorie Horeca

Eetkamer stoelen besteld bij Rofra Vaassen. Er was maar 1 stoel in de winkel. De verkoper heeft beloofd om andere 3 stolen te gaan verzamelen bij andere lokaties. Op de zelfde dag van aankoop heb ik de aankoop schrijfetlijk ontbind.... Lees meer