Klachten over Rofra Home

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Rofra Home zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Rofra Home in de categorie Horeca

0 klachten gemeld

Rofra Home Klachten

Verkleuring lederen feautuil Navara

Klacht van Dieny Wessels op 17 maart 2021 over Rofra Home in de categorie Horeca

Ik heb een tweede zwart lederen feautuil bij Rofra gekocht waarvan de zitting en gedeelte van de rug binnen 1 jaar veranderde in een bruine kleur, niet vlekkerig maar in het geheel. De verf ging er vanaf. Ik mailde mijn... Lees meer

Service NIET zoals verwacht

Klacht van Michael Aken, van op 22 februari 2021 over Rofra Home in de categorie Horeca

Ik zal mijn verhaal hier kort houden, anders heb ik meer dan 10000 woorden nodig! Na heel veel ellende, verkeerde leveringen etc. Uiteindelijk naar 1 jaar de bank gehad, een bank waar je KWALITEIT van verwacht. Naar 6 maanden zijn de vullingen compleet... Lees meer

Zeer slechte service en communicatie

Klacht van Hans Verhallen op 16 februari 2021 over Rofra Home in de categorie Horeca

Na maanden wachten gekocht en betaald meubel alsnog niet geleverd. Niet of slecht op elkaar afgestemde afdelingen zoals tussen sales en aflevering. Weigering tegoedbon voor mijn tegoed van € 1.300,00 aan mij toe te zenden. Diverse telefoontjes en mails leveren niets op. Dit terwijl... Lees meer

Doorgezakte dure stoelen!!

Klacht van Fransgya op 02 februari 2021 over Rofra Home in de categorie Horeca

Ik ben nu weken bezig om een oplossing te vinden voor de doorgezakte eetkamerstoelen die slechts 2jaar oud zijn en per stuk 255 euro hebben gekost! In totaal een order van ruim 1500 euro!! Als consument mag ik er vanuit... Lees meer

Slappe zitkussens nieuwe bank

Klacht van JM Jager op 18 december 2020 over Rofra Home in de categorie Horeca

Op 5 juni 2020 heb ik mijn nieuwe bankstel ontvangen, bij het verwijderen vd verpakking zaten er al gelijk vlekken in en waren de zitkussens slap en veerde de bekleding niet terug in de plooi. Er is weken later iemand... Lees meer

Vlek op fauteuil

Klacht van Ariaen op 26 november 2020 over Rofra Home in de categorie Horeca

Zeer snelle levering van mijn fauteuiltje, erg blij mee maar in de doos zag ik al een vlek op de rugleuning, wat moet ik doen! Ik kan u een foto sturen van de vlek Lees meer

Kast voor de tweede keer met defecten geleverd

Klacht van Sebasdb op 06 november 2020 over Rofra Home in de categorie Horeca

Begin dit jaar een kast gekocht. Deze werd binnen de verwachte levertijd vol gebreken geleverd. Binnen redelijke tijd via de email, want telefonisch is geen optie, een reactie gekregen dat de kast op voorraad was en zou worden omgeruild. Inmiddels is het... Lees meer

geen levering

Klacht van [email protected] op 24 oktober 2020 over Rofra Home in de categorie Horeca

Ik heb een bank besteld, de levering is inmiddels 3x uitgesteld en dus nu geplanned 14 weken na de afgesproken levertijd. Ik heb nimmer de voorwaarden ontvangen van Nano/Rofra dat zij levertijden kosteloos kunnen verzetten. Bij verzoek om annulering krijg... Lees meer

Levering 4 deurs kast

Klacht van leuverink50 op 18 september 2020 over Rofra Home in de categorie Horeca

Begin dit jaar heb ik een vitrine kast gekocht bij Rofra Home, deze werd geleverd enkele weken later. De kast was helemaal beschadigd in de lak, in de afwerking van het glaswerk van de deuren, panelen pasten niet in elkaar, etc... Lees meer