Ik heb een tweede zwart lederen feautuil bij Rofra gekocht waarvan de zitting en gedeelte van de rug binnen 1 jaar veranderde in een bruine kleur, niet vlekkerig maar in het geheel. De verf ging er vanaf.
Ik mailde mijn... Lees meer
Ik zal mijn verhaal hier kort houden, anders heb ik meer dan 10000 woorden nodig!
Na heel veel ellende, verkeerde leveringen etc.
Uiteindelijk naar 1 jaar de bank gehad, een bank waar je KWALITEIT van verwacht.
Naar 6 maanden zijn de vullingen compleet... Lees meer
Na maanden wachten gekocht en betaald meubel alsnog niet geleverd.
Niet of slecht op elkaar afgestemde afdelingen zoals tussen sales en aflevering.
Weigering tegoedbon voor mijn tegoed van € 1.300,00 aan mij toe te zenden.
Diverse telefoontjes en mails leveren niets op.
Dit terwijl... Lees meer
Ik ben nu weken bezig om een oplossing te vinden voor de doorgezakte eetkamerstoelen die slechts 2jaar oud zijn en per stuk 255 euro hebben gekost! In totaal een order van ruim 1500 euro!! Als consument mag ik er vanuit... Lees meer
In Juli 2020 hebben wij een kast gekocht bij Rofra in rotterdam net als verwachte leverdatum Oct 2020. Na 1 beschadigde levering en 2x verkeerde kleur, zitten we nu in Februari en wordt er misschien geleverd in de week van... Lees meer
Op 5 juni 2020 heb ik mijn nieuwe bankstel ontvangen, bij het verwijderen vd verpakking zaten er al gelijk vlekken in en waren de zitkussens slap en veerde de bekleding niet terug in de plooi. Er is weken later iemand... Lees meer
Zeer snelle levering van mijn fauteuiltje, erg blij mee maar in de doos zag ik al een vlek op de rugleuning, wat moet ik doen! Ik kan u een foto sturen van de vlek Lees meer
Begin dit jaar een kast gekocht.
Deze werd binnen de verwachte levertijd vol gebreken geleverd. Binnen redelijke tijd via de email, want telefonisch is geen optie, een reactie gekregen dat de kast op voorraad was en zou worden omgeruild.
Inmiddels is het... Lees meer
Ik heb een bank besteld, de levering is inmiddels 3x uitgesteld en dus nu geplanned 14 weken na de afgesproken levertijd. Ik heb nimmer de voorwaarden ontvangen van Nano/Rofra dat zij levertijden kosteloos kunnen verzetten. Bij verzoek om annulering krijg... Lees meer
Begin dit jaar heb ik een vitrine kast gekocht bij Rofra Home, deze werd geleverd enkele weken later.
De kast was helemaal beschadigd in de lak, in de afwerking van het glaswerk van de deuren, panelen pasten niet in elkaar, etc... Lees meer