Mijn Klacht:
Ik ben totaal verkeerd geadviseerd door de Rofra verkoopster waardoor ik nu met een compleet ongewenste bank zit. De verkoopster heeft mij de verkeerde staal geadviseerd, lever tijden niet correct. Verkeerd model geleverd. Etc etc. En Rofra houd mij alleen maar aan het lijntje. Gaat niet inhoudelijk in op alles wat fout gegaan is. Geen excuses. Niks.
Gewenste Oplossing:
Rofra biedt mij 50% korting op een nieuw te bestellen bank. Dat betekent dat ik wederom duizenden euro’s moet uitgeven terwijl de fout bij de winkel ligt.
De bank die ik had gehoopt te krijgen (samen met wel een goede verkoopster samengesteld en die ook beaamde wat er allemaal fout was gegaan aan de Rofra kant maar mag er niks aan doen) is 200 euro duurder. Dat verschil wil ik met liefde betalen. En Rofra mag de verkeerde bank ophalen en verkopen. Die bank is nog nieuw en ongebruikt omdat hij totaal niet past bij het interieur en niet overeenkomt met wat mij verkocht is.