Klacht: Verkeerde bank geleverd door verkeerd advies verkoopster

Mevrouw Vogelzang op 18 juli 2022 over Rofra Home in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben totaal verkeerd geadviseerd door de Rofra verkoopster waardoor ik nu met een compleet ongewenste bank zit. De verkoopster heeft mij de verkeerde staal geadviseerd, lever tijden niet correct. Verkeerd model geleverd. Etc etc. En Rofra houd mij alleen maar aan het lijntje. Gaat niet inhoudelijk in op alles wat fout gegaan is. Geen excuses. Niks.

Gewenste Oplossing:

Rofra biedt mij 50% korting op een nieuw te bestellen bank. Dat betekent dat ik wederom duizenden euro’s moet uitgeven terwijl de fout bij de winkel ligt.
De bank die ik had gehoopt te krijgen (samen met wel een goede verkoopster samengesteld en die ook beaamde wat er allemaal fout was gegaan aan de Rofra kant maar mag er niks aan doen) is 200 euro duurder. Dat verschil wil ik met liefde betalen. En Rofra mag de verkeerde bank ophalen en verkopen. Die bank is nog nieuw en ongebruikt omdat hij totaal niet past bij het interieur en niet overeenkomt met wat mij verkocht is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Vogelzang