Klacht: onbeschoft personeel en onduidelijke info

anoniem25 op 18 januari 2017 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gebeld en gemaild met afterpay, er was een betaling gedaan deze konden ze niet vinden erg vreemd.
mail terug gestuurd wanneer die betaling gedaan was maar geen reactie.
ineens doorgestuurd naar een incassobureau terwijl ik mijn betalingregeling heb aangevraagd maar geen mail heb ontvangen met de link voor de betaling te doen, dus denk die zal wel 23-1 gestuurd worden.nee hoor helemaal niet sturen ze het maar even door naar een incasso bureau.
had uit mezelf een betaling gedaan, bleek voor een andere rekening te zijn, handig allemaal.

dus bel je gewoon netjes op en krijg je van twee arrogante vrouwelijke medewerkers een grote mond.
en zoek het maar uit word er gezegd.

Gewenste Oplossing:

wanneer het word terug geroepen van incassobureau en ik gewoon mijn normale mail met betalingslink krijg

voor de vrouwelijke collega's die mij zo aanspraken, hoop dat een leren om netjes met klanten om te gaan

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Riverty

Heeft op 20 januari 2017 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yael van Sundert,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je klacht. Er zijn vorig jaar 2 betaalregeling getroffen voor 2 verschillende orders, deze betaalregelingen zijn van start gegaan op 23-12-2016. Hiervan hebben wij bij beide betaal linken verzonden op 23-12-2016 om de eerste termijn van beide orders te voldoen. Helaas hebben wij op 1 order geen betaling ontvangen, en hebben wij op 10-01-2017 een sms verzonden naar het opgegeven telefoonnummer in de bestelling dat wij geen betaling hebben ontvangen met het verzoek om het bedrag binnen 3 dagen te voldoen.

Op 18-01-2017 heb jij contact gehad met 2 collega's, wij hebben op dat moment ook om een betaalbewijs gevraagd. Helaas werd dat verzoek niet op prijs gesteld en heb jij de verbinding verbroken.

Wij kunnen dan ook niet akkoord gaan met jouw verzoek om de order terug te halen uit het incassobureau.

Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Lilian

anoniem25

Heeft op 24 januari 2017 om 16:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

er is wel een betalingsbewijs gestuurd maar hierover kreeg ik geen reactie, dat heb ik zelfs nog gezegd aan de telefoon.
maar waar is het antwoord op het onbeschofte personeel dat ik aan de telefoon kreeg?
houden jullie elkaar de hand boven het hoofd?

schaam jullie als mens maar zeker als bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door