Mijn Klacht:
Kleding besteld en via afterpay betaling gedaan. Tijdens overmaken via afterpay verzuimd om ook de verzendkosten aan te vinken €6,98. Na betaling op website afterpay geen mogelijkheid meer om alsnog de verzendkosten te betalen. Alles moet in een keer goed gaan zeg maar. Contact opgenomen zelfde maand alsnog verzendkosten overgemaakt. Na een paar weken herinnering over betalingsachterstand gekregen, telefonisch contact opgenomen en doorgegeven dat ik het had overgemaakt. De medewerker checkte het en zou dat gaan verwerken. Nu ruim 3 maanden later bericht dat ik bedrag van €41,00 verschuldigd ben…aub binnen 7 dagen betalen anders gaat het naar een incassobureau…Staat nog erbij dat ze me meerdere malen hebben verzocht om te betalen, klopt niet geen bericht ontvangen tot nu toe. Wilde in goede hoop alsnog het bedrag van €41 overmaken om het later terug te kunnen krijgen na contact met afterpay, wil geen incassobureau over de vloer. Klik ik de betaal link aan kom ik op de website van afterpay waarop staat dat alle betalingen reeds gedaan zijn.. Wat willen ze nou!
Gewenste Oplossing:
Mijn betaling die reeds gedaan is verwerken en mij niet meer lastig vallen.
