Mijn Klacht:
Afterpay zegt herinneringen te sturen naar hotmail accounts terwijl zij weten dat ze daar niet binnenkomen. Vaak gebeld met deze klacht en ze wisten allemaal te vertellen bij Afterpay dat het vast in mijn spam terecht was gekomen. Uiteindelijk van Afterpay een meisje gesproken die zegt dat ze er van op de hoogte zijn dat hotmail problemen heeft en de afspraak is dat ze uit coulance de tweede herinnering kwijtschelden. Terwijl als je pech hebt en van niets weet draai je gewoon voor de kosten op, ze zeggen dan eigen verantwoordelijkheid! Ik vind het gewoon van de gekke dat ik niet op Afterpay kan vertrouwen!! De derde herinnering gaat via de post, dat zegt genoeg hè. Mijn nota bestaat uit 1 ste herinnering 26,00 euro en de tweede 36,00. De eerste wil ik terug betaald hebben!! Ik zal het niet laten om aangifte te doen tegen Afterpay en overal op internet slechte reviews te schrijven. Mensen moeten gewaarschuwd worden voor dit soort praktijken!!
Gewenste Oplossing:
Terug betaling van de 26 euro!
