Klacht: aankoop stoel

highfive op 10 januari 2017 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

AfterPay kenmerk : 223826802
Ik heb een stoel bij Leen Bakker gekocht ordernummer 26907184 , aangezien het die zondag een aanbieding
gold 15 procent korting verliep het aankoopproces erg chaotisch. Ik ben namelijk keer op keer tijdens het betalen van de site afgekieperd en de site liep ook enkele malen vast. Ik heb geprobeerd via Ideal te betalen en ging er dan ook vanuit dat dat gelukt was.

Ik heb mijn stoel opgehaald en een bonnetje meegekregen dat ook verwarrend was en me is nooit duidelijk geworden dat de stoel niet betaald was tot ik tot mijn vebazing van Afterpay een zogenaamde 2e herinnering
ontving terwijl ik nooit een 1e herinnering of zelfs een rekening heb ontvangen.

Ik heb daarop direct contact opgenomen met Leen Bakker die mij adviseerde nog niet te betalen aangezien
ze het voor mij gingen uitzoeken. Daarop is er enkele malen heen en weer gebeld en gemaild tussen mij en Leen Bakker.

In die tussentijd werd het bedrag door Afterpay nogmaals verhoogd en er werd mij door Leen Bakker verteld dat ik het verder zelf met Afterpay uit moest zoeken. De mevrouw bij Afterpay adviseerde mij het originele bedrag van de stoel te voldoen en verder over het gehele geval een email te sturen naar zowel Afterpay als Leen Bakker.

Deze email heb ik gestuurd waarop ik nogmaals van Leen Bakker te horen kreeg dat ik het met Afterpay op moest lossen. Van Afterpay heb ik nog niets vernomen. Het originele bedrag is inmiddels allang voldaan.

Gewenste Oplossing:

Volgens mij zou de 1e vehoging van 15 euro en de 2e van 25 euro kwijt gescholden moeten worden aangezien ik nooit geen rekening en ook geen
1e herinnering heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Riverty

Heeft op 11 januari 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Redeker,

Bedankt voor het plaatsen van je reactie op Klacht.nl.

Ik zie dat er vandaag 11-01-2017 telefonisch contact is geweest met mijn collega over uw situatie. Hierin zie ik dat zij de 2e administratiekosten ook voor u heeft gecrediteerd. Hiermee is alles nu in orde en staat er niets meer open in deze order.

Wij zijn blij dat jullie tot een oplossing zijn gekomen.

Vriendelijke groet,
Dieuwke

Alle klachten die gemeld zijn door