Mijn Klacht:
AfterPay kenmerk : 223826802
Ik heb een stoel bij Leen Bakker gekocht ordernummer 26907184 , aangezien het die zondag een aanbieding
gold 15 procent korting verliep het aankoopproces erg chaotisch. Ik ben namelijk keer op keer tijdens het betalen van de site afgekieperd en de site liep ook enkele malen vast. Ik heb geprobeerd via Ideal te betalen en ging er dan ook vanuit dat dat gelukt was.
Ik heb mijn stoel opgehaald en een bonnetje meegekregen dat ook verwarrend was en me is nooit duidelijk geworden dat de stoel niet betaald was tot ik tot mijn vebazing van Afterpay een zogenaamde 2e herinnering
ontving terwijl ik nooit een 1e herinnering of zelfs een rekening heb ontvangen.
Ik heb daarop direct contact opgenomen met Leen Bakker die mij adviseerde nog niet te betalen aangezien
ze het voor mij gingen uitzoeken. Daarop is er enkele malen heen en weer gebeld en gemaild tussen mij en Leen Bakker.
In die tussentijd werd het bedrag door Afterpay nogmaals verhoogd en er werd mij door Leen Bakker verteld dat ik het verder zelf met Afterpay uit moest zoeken. De mevrouw bij Afterpay adviseerde mij het originele bedrag van de stoel te voldoen en verder over het gehele geval een email te sturen naar zowel Afterpay als Leen Bakker.
Deze email heb ik gestuurd waarop ik nogmaals van Leen Bakker te horen kreeg dat ik het met Afterpay op moest lossen. Van Afterpay heb ik nog niets vernomen. Het originele bedrag is inmiddels allang voldaan.
Gewenste Oplossing:
Volgens mij zou de 1e vehoging van 15 euro en de 2e van 25 euro kwijt gescholden moeten worden aangezien ik nooit geen rekening en ook geen
1e herinnering heb ontvangen.
