Klacht: Rijgedrag chauffeur

op 01 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 1-6-2016 om 13:00 te Noordeloos, kenteken: VD-026-F
Een chauffeur van dpd (de betreffende persoon wilde zijn naam niet geven) reed zo dicht achterop mijn auto dat ik zijn kenteken plaat niet lezen kon en dat bij een bus, het kentekenplaat zit aanzienlijk hoger dan bij een personenwagen. Op dat betreffende stuk mag je maar 30 km rijden maar hij was op de provinciale weg al aan het bumperkleven.
Ik reed daar 35km pu en nog was de betreffende persoon aan het bumperkleven!! Ik heb mijn auto gestopt en ben naar hem toegelopen met de vraag waarom hij zo dicht achterop mij rijd?
Hij antwoorde dat deed ik niet waarop ik antwoorde als ik je kenteken niet kan lezen vanuit mijn auto rijd je er te dicht op. Ik vroeg wat zijn naam was met als antwoord die krijg je niet! Rijd nou maar door ik heb haast! Ik heb zijn kenteken genoteerd en 5 minuten later zie ik hem als een dwaas bij ons door de wijk heen scheuren en dit is overigens niet de eerste keer dat hij door onze wijk scheurt! Er wonen hier heel veel kleine kinderen, als er 1 plotseling oversteekt is hij met die snelheid te laat!!

Graag zou ik van u respons willen hoe u dit probleem op denkt te lossen want dit kan absoluut niet!!

Ik ben tevreden als de betreffende persoon hiervoor door zijn manager wordt aangesproken en dat hij daadwerkelijk zijn rijgedrag aanpast, doet hij dit (ik ga dit in de gaten houden samen met buurtbewoners want die klagen er ook over maar ondernemen niets) moeten er waarschijnlijk vanuit dpd andere sancties toegepast worden

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 juni 2016 om 12:30 geantwoord

Beste Jose,

Bedankt voor je bericht en excuses voor de overlast. Ik heb je klacht doorgezet naar de verantwoordelijke transportmanager, zodat de chauffeur aangesproken kan worden op zijn gedrag.
Uiteraard hopen we dat dit niet meer gebeurt, maar mocht dit onverhoopt toch zo zijn, dan horen wij dit natuurlijk graag.

Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Josevandenheuvel