Klacht: Restitutie laat op zich wachten

op 18 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren contact gehad met NS. Heb voor mijn dochter een Trajectvrijabonnement gekocht maar er ging iets mis met de betaling. NS gebeld. Zouden het bestelde product eruit halen en ik kon na 15 minuten het product wederom bestellen. Aldus gedaan maar wat schertst mijn verbazing? NS schrijft tweemaal het bedrag (2x € 467,00) af. Kan gebeuren dus ik bel ze vandaag op. Zeggen ze dat het tot 4 weken kan duren eer dat er een terugbetaling gaat plaatsvinden. Ik uit mijn plaat gegaan en om leidinggevende gevraagd maar dat was niet mogelijk. NS…zoek eens in het woordenboek het woordje ‘SERVICE’ op want dat kennen jullie blijkbaar niet..

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik binnen twee werkdagen het geld terug op mijn rekening heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 22 juli 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Helluuuup