Klacht: Resterende kosten tot einde contract

op 31 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn abonnement van 2 jaar met de opzegtermijn van 1 maand tijdig opgezegd en dan nog krijg ik een rekening met resterende kosten tot einde contract.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dit gecorrigeerd hebben en mijn 43 euro terug op mijn rekening krijgen. Ik heb op tijd opgezegd en altijd netjes mijn rekeningen betaald. De resterende kosten tot einde contract zijn onterecht in rekening gebracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Midushi1988