Klacht: Reservering 3141413587 geen pincode.

op 18 mei 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer op allerlei manieren mijn boeking te annuleren, maar lukt op geen enkele manier. Nu moet ik een pincode hebben, maar die heb ik niet.
Kunt u mij een pincode sturen, of mijn reservering annuleren.
De gastvrouw heb ik zelf al op de hoogte gebracht dat wij niet kunnen komen, ivm Corona.
Ik hoor graag van u.
Vriendelijke groet,
Lia van der Wel

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als u mijn reservering annuleert, en mij daarvan op de hoogte brengt.
Groet,
Lia van der Wel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lia van der Wel