Klacht: rekening voor niet gevraagde sms diensten

op 17 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Bij controle van de rekening blijkt dat ik 106 euro moet betalen voor sms diensten waar ik niet om heb gevraagd. Ik wil mijn geld terug.

Het betreft 4040 Cm telecom en 8558 cm telecom .
Het telefoonnr is 0627376438
Graag reactie hoe op te lossen

Ik heb hier niet om gevraagd dus ik wil dit niet betalen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 08 juli 2016 om 08:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Inge bartels