Klacht: Provider onbereikbaar

op 21 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Hollandsnieuwe is onbereikbaar voor de gewone consument. Geen telefoonnummer meer voor mij. Eerst wel. Nu opgeheven. Geen email zichtbaar. Zoektermen worden niet herkend. Het barst van de klachten op internet. Ben ik helaas te laat achter gekomen.

Ik ben bang dat Hollandsnieuwe voor mij niets meer kan betekenen. Ik ga per direct naar een andere wel betrouwbare provider die wel weet hoe in deze tijd met je klanten normaal moet omgaan.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 21 januari 2014 om 13:41 geantwoord

Beste Klant,

Graag wil ik u te woord staan als reactie op uw klacht. Wat vervelend dat u moeite heeft om contact met ons te leggen. Ik zie dat er nummerbehoud is aangevraagd, indien deze niet naar behoren werkt kunt u proberen om een toestelreset uit te voeren. Je kunt je toestel resetten door hem uit te schakelen. Haal de batterij uit de telefoon en wacht ongeveer een minuut. Stop de batterij terug en zet de telefoon weer aan. De telefoon is nu gereset.

Helaas is mij niet duidelijk wat uw vraag is, maar via Twitter en Facebook kunt u ons altijd bereiken mocht dit niet het gewenste antwoord op uw probleem zijn.

hollandsnieuwe

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Herlaar