Klacht: Produkt niet ontvangen

op 28 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 23 juni 2017 bestelde ik om 20:56 op de bol.com site een boek getiteld “Ons Hart” van Pedro Brugada. Volgens uw informatie zou het boek de volgende dag bezorgd worden (in de brievenbus gedaan worden). Volgens deTrack & Trace info van postNL is het boek op zaterdag afgeleverd/in de brievenbus gedaan, DOCH IK HEB TOT OP DIT MOMENT (maandag 26 juni – 15:45 UUR) NIETS ONTVANGEN EN ER IS GEEN BOEK IN MIJN BRIEVENBUS GEDEPONEERD. MIjn naam is B.D.J. van Rompu, het bestelnummer van het boek is 4265357890, het Track/Trace nummer is 3SBUSK653336302.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het bestelde en betaalde boek op zeer korte termijn van u ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 28 juni 2017 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste meneer Van Rompu,

Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd. Fijn om te lezen dat u het boek alsnog heeft ontvangen.

Een fijne dag gewenst en alvast veel leesplezier!

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door OhBol