Klacht: Probleem met automatisch incasso

op 09 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik probeerde meerder keer met HN contact op te nemen maar zonder oplossing.
Ik zit 2 maanden bij HN. Er is een mis gehaad met automatisch incasso en naar mijn emailadres was een betaallink opgestuurd. Ik probeerde ervoor betalen maar lukte het niet omdat het was verkeerde betaallink (Stond deze informatie op de site). Ik probeerde met ander interet browsers en ook niets. Over een week was opgestuurd een nieuwe link. En ook verkeerd! Wat heeft hollands nieuwe gedaan? Boete 10 euro de bij:) Bedankt HN! EN DAN MET 10 EURO BOETE LINK WERKTE WELL! Over een maaand de zelfde situatie. Twee keer verkeerde betaallinks en dan boete 10 euro en weer link werkt!
Het antwoord van HN: deze link moet werken is goed voor kinderen uit peuterschool. Draama

Ik wil graag dat mijn extra kosten worden teruggegeven en wil ik mijn maand bedraag betalen zonder extra kosten.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 09 januari 2014 om 15:04 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht op Klacht.nl heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar ik kreeg helaas geen gehoor.
Ik heb u daarom een email gestuurd met de verdere afhandeling van deze situatie. Mocht het zijn dat u een dergelijk geval nogmaals meemaakt, wil ik u graag aanraden ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter.

Ook voor verdere vragen en opmerkingen kunt u ons altijd een bericht sturen via Facebook of Twitter.

hollandsnieuwe

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Heeft op 11 januari 2014 om 21:09 geantwoord

Beste,
Waarom wil ik mijn 20 euro die ik meer moest betalen terug?
Ik heb respect voor mijn geld
Je bataallinken werken niet, werken wel mat 10 euro boete (Mijn ervaring)
Ik doe het omdat je betaalsysteem werkt gewoon niet,

Dit probleem is niet opgelost,

Michael

Reactie van de melder van de klacht Hando

6 jaren geleden - Beste, Mijn probleem is op 50% opgelost. Eigenlijk heb ik hem zelf opgelost door veranderen van mijn rekeningnummer op je Site. Ik moest dat doen omdat je verkeerde rekeningnummer ingetoetst hebt in je systeem. Ik weet het omdat heb ik je gebeld en van je gehoord, op mijn contract stond een andere rekeningnummer en het was de reden van afwijzing van automatisch incasso. Waarom wil ik mijn 20 euro die ik meer moest betalen terug? Ik heb respect voor mijn geld Op mijn contract met je staat andere rekeningnummer dan je hebt ingetoetst in je systeem Je bataallinken werken niet, werken wel mat 10 euro boete (Mijn ervaring) ALS JE DENKT DAT IK LEUK VIND OM VEEL TIJD TE BESTEDEN OM MET JE CONTACT OP TE NEMEN DAT IS EEN FOUT EN DAT IK ZIT OP DEZE SITE MET PLEZIER. Ik doe het omdat je betaalsysteem werkt gewoon niet,Dit probleem is niet opgelost,Met vriendelijke groet,Michael

Alle klachten die gemeld zijn door Hando