3 Paketten verdwenen in 5 maanden tijd.
Klacht van Deboled op 05 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Het wordt hoogtijd dat PostNL zijn zaakjes op orde gaat krijgen. Heb vandaag weer een email van het service team gekregen... Mijn pakket is niet aangekomen....PostNL is niet aansprakelijk..... Ik heb in 5 maanden tijd op deze manier 3 pakketten verloren... Lees meer


Facebook
Twitter