aangetekend
Klacht van Marg61 op 02 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik heb een aangetekend pakket via PostNL gestuurd. Pakket kwam zonder inhoud aan. Ik ben niet voorgelicht over de voorwaarden van aangetekende post. Ik wilde te geadresseerde informeren over de vertraging met een aangetekende brief. Deze brief is kwijtgeraakt. Ik... Lees meer


Facebook
Twitter