Klacht: Slechte mentaliteit van de postjongens!

nelsmiesing 01 op 28 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 28 oktober 2012

Een klant van PostNL heeft herhaaldelijk geen post en folders ontvangen, waaronder van C1000 en Albert Heijn. De klant beschrijft een incident waarbij de postbode post van een andere straat afleverde en verklaarde moe te zijn door de regen. De klant uit zijn onvrede over de mentaliteit van de postbezorgers en overweegt ook een klacht in te dienen bij Albert Heijn.

Mijn Klacht:

Gisteren en vrijdag geen post en folders C1000 en A;lbert Hein ontvangen en dat is niet de eerste keer.
Ik heb u al eerder geschreven en ook een mailtje ontvangen
van u.
Bij mijn dochter in de Cambierstraat, ook in Vianen brachten ze de post van een andere straat bij hun, ze vroeg
of ze haar post ergens anders bezorgd hadden. Het antwoord
was: het regende en hij was moe. Wat een verschrikkelijke
postjongens tegenwoordig. Ze moeten een schop onder de kont
krijgen.
Ik woon in de Seringenstraat 8, 4131BC VianenUt
Albert Hein zal ik ook een klacht sturen want die betalen
voor de bezorging en niet om weg te gooien!!

Gewenste Oplossing:

Betrouwbaar personeel in dienst nemen, anders schrijft
niemand meer kaarten of brieven en dan komt er nog minder
post te bezorgen!!
Ze gooien de post gewoon weg als ze geen zin meer hebben.

In het vak hieronder kan ik niet komen. en wat die sterren
er doen weet ik ook niet?

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM