Pakket uit het buitenland
Klacht van Ton49 op 09 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Op de website van post.nl kun je onder "Mijn pakketten" zien of en waar een pakje zich bevindt. Daar heb je een 3S-code voor nodig. Echter als het pakje uit het buitenland komt, wordt dit pas voorzien van een 3S-code bij binnenkomst... Lees meer


Facebook
Twitter