Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

82% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

82%
1593 klachten gemeld
135 openstaande klachten
141 klachten in behandeling
1317 klachten opgelost
2.9 /10
609 stemmen
609

porto

Klacht van schellens op 10 januari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn moeder heeft laatst een porto kaart ontvangen met de mededeling dat ze €0,92 moet betalen. Zij weet zeker dat ze niets gepost heeft wat onvoldoende gefrankeerd was. Na lang zoeken zijn we erachter dat ze met kerst een ongefrankeerde... Lees meer

Porto betalen

Klacht van Glenda op 10 januari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is: ik heb een porto kaart ontvangen met de mededeling dat ik nog 0,92 moet betalen. Ik kan mij niet herinneren dat ik wat gepost hebt voor meer dan dat bedrag. Er wordt door verwezen naar een email... Lees meer

Compliment van Veritas3 op 21 november 2023 over PostNL

Helder beantwoord. Dank.

8

Compliment van Piasiuu op 30 oktober 2023 over PostNL

O Boże to nie można było zostawić awizo że tam jest??? Dziękuję za wiadomość dzisiaj się pojawię odebrać!

10

Compliment van hoplazo op 30 oktober 2023 over PostNL

Dank u wel voor de reactie op mijn bericht.
Het is gelukkig opgelost.
Misschien de bezorger een brilletje geven. [LOL]
Mvg Gert Tempelman

10

Compliment van Jacob Faken op 28 oktober 2023 over PostNL

Op mijn adres heb ik geen melding gekregen dat er post was aangeboden. Ik wist ook niet dat het in een AH-winkel was afgeleverd. Intussen bleek uit track&trace dat de post nog steeds in Amsterdam was (na de melding van de post bij de douane in Den Haag volgde de melding van de post in Amsterdam en dat bericht is op track&trace onveranderd gebleven) Vandaag vertelde men mij dat de post terug gestuurd was naar Amsterdam. Is het te regelen dat de post alsnog naar mijn adres wordt gestuurd? Als ik in mijn brievenbus een melding had gekregen en ook een juist bericht via track&trace, dan was dit niet gebeurd.

8

Compliment van Mijn paketten op 29 september 2023 over PostNL

Ik gun Post NL het goede imago dat ik lang heb ervaren. Ik hoop dat de bezorger zijn verantwoordelijkheid vortaan goed neemt en dat hij de kans daarvoor krijgt

10

Compliment van Jamila15 op 20 september 2023 over PostNL

Bedankt klacht.nl mijn klacht is opgelost door post.nl

10

Compliment van Noria Benyelloul op 04 september 2023 over PostNL

Beste postnl,
bedankt voor deze oplossing ook voor jouw antwoord .

8

Compliment van Spirit 72 op 06 september 2023 over PostNL

Ik heb inmiddels een vel postzegels en een excuus-kaart ontvangen. Het bewuste poststuk is bij de tweede keer verzenden wel goed bezorgd. Waarvoor dank.

8

Compliment van Michiel van der Sangen op 25 augustus 2023 over PostNL

Ik heb inderdaad inmiddels de vvvbon gehad. Daarmee is het netjes opgelost. Hartelijk dank PostNL

8

Compliment van methusela op 15 augustus 2023 over PostNL

De verzender verklaart het pakket aan postnl te hebben afgegeven. Postnl verklaart dat het online is aangemeld maar niet ontvangen. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Moet bedrijf bewijs hebben dat pakket is afgegeven aan postnl?

7

Compliment van Gkblijle op 11 augustus 2023 over PostNL

Fijne oplossing

9

Compliment van Marcel Freijters op 15 augustus 2023 over PostNL

Ja, ik snap dondersgoed dat zware pakketten voor een dame niet fijn zijn, maar als ze die niet willen accepteren, dan moeten ze geen PostNL afgiftepunt worden.

9

Compliment van BakkerBakker op 20 juli 2023 over PostNL

Hallo, bedankt voor de snelle terugkoppeling! Ik heb de AH gebeld en het is bevestigd. De kast gaat volgende week (24 juli) in gebruik. PostNL had in dit geval geen andere optie. Ik zal vanaf dan weer bestellen en laten bezorgen op het afhaalpunt.

9

Compliment van Sahrawi op 17 juli 2023 over PostNL

Jah en dat meneer zich tijdens werk uren niet bezig moet houden met ander mans afkomst en al helemaal niet doodlustig je telefoon pakken en mensen filmen terwijl je zelf fout bezig bent en je die energie in het verkeer investeert in plaats van zijn online leven mvg

10

Compliment van pa3buxfm op 06 juli 2023 over PostNL

Prima oplossing.

8

Compliment van Elsbeth-p op 27 juni 2023 over PostNL

Hopelijk gebeurt het niet meer. Bij een afhaalpunt afhalen kan ook of bij de buren. Wie is er verantwoordelijk als de spullen gestolen worden op deze manier?

8

Compliment van Mrs. HvP op 03 juli 2023 over PostNL

Fijn dat iemand luistert

7