PostNL laat aangetekende post onbeheerd achter en weigert mij fatsoenlijk te woord te staan daarna.
Klacht van LarsCor op 25 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Een bezorger van PostNL heeft een aangetekend pakket onbeheerd voor mijn deur neergezet en mijn handtekening vervalst om maar van het pakket af te zijn. Hiermee leverde PostNL dus allereerst niet de dienst waarvoor betaald is, namelijk het aangetekend versturen... Lees meer


Facebook
Twitter