Klacht: Kapotte pakket

shirleyichigo op 24 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 24 januari 2013

Een klant van PostNL heeft een klacht ingediend over de slechte staat waarin een pakket werd afgeleverd. Het pakket was doorweekt en de inhoud, een glas, was volledig kapot. De klant is ontevreden over de afhandeling van de situatie en voelt zich niet gecompenseerd, ondanks het betalen voor de verzending.

Mijn Klacht:

Waardeloze postbezorging hebben wij in nederland hoor! De pakket was helemaal doorweekt en het glas dat binnen die doos zat was helemaal kapot. Postnl levert dit zo aan zonder melding niks en doet er niks mee! Ik krijg niet eens wat vergoed, omdat ik het niet verzekerd heb op gestuurd. Wat is die envelop met bubbelplastic dan en die postzegels twv 1,50? Zeker niet voor hun? Ik geef postnl geld om iets voor mij af te leveren, zij verprutsen het en ik mag naar mijn geld zwaaien! Nou hier laat ik het niet bij!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een vergoeding van die lenzen. Ik heb lenzen uit Thailand hier naartoe laten opsturen. En dat kost bij elkaar €25 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM