Klacht: brief

mckop op 23 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 23 januari 2013

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

ik heb een brief gekregen van de postnl dat ik porto moest betalen van 1euro.
dat heb ik vorige week (maandagmorgen 14-01-2013)al gedaan en op de dag van vandaag heb ik mijn betaalde poststuk nog niet binnen.kerst kaarten die niet aankomen of te laat kan ik dat ook vergoed krijgen nee dat kan niet een beetje service van postnl kan ook niet.

Gewenste Oplossing:

er is betaald dus snel afsturen die brief en geen 1 week wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM