Klacht: poortjes dordt

op 28 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag geprobeerd om snel van de achterzijde naar de voorkant te komen. Gezien veel reizigers , in uw geval , klanten. ….. gebruik moeten maken van de kaartjesautomaat, en u daar er maar 1 heeft staan, ontstaat er wachttijd. Rijen en irritaties. Als de veel aanwezigen servicemedewerkers en forse bewaking met empathisch vermogen van garnaaltjes staan en zo flexibel als een draaideurl zijn. Domweg hun tekstboekje afraffelen dat er voor mij staan en alleen maar intimiderend met een boete dreigen, denk ik dat u de plank behoorlijk misslaat.

Gewenste Oplossing:

Tweede automaat en personeel klantgericht en op lossinggercht opleiden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jan verstaeten