Klacht: Poortjes Amsterdam Centraal

op 13 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De poortjes op Amsterdam centraal werken niet snel genoeg. Ik heb gister twee keer ingecheckt (ik had al het idee dat hij mijn pas niet pakte), en op het schermpje ook twee keer ingecheckt dus ik ben doorgelopen. Toch na afloop van mijn reis kwam ik erachter dat ik niet ingecheckt was en werd er tien euro van mijn OV-chipkaart afgeschreven. Eerder heb ik ook een keer gehad dat ik dubbel uitcheckte, en toen werd er ook tien euro van mijn kaart afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Als je ingecheckt bent, ben je ingecheckt, en als je uitgecheckt bent, ben je uitgecheckt. Het beste is een melding (dit zie je ook op andere stations) waarbij je kunt zien dat je al bent in/uitgecheckt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door phoebeye